May 13, 2012

עד שאקבל תשובות מהמומחים …

גיליתי שעיבוד תמונה לוקח לי הכי הרבה זמן.
אני מצלמת עם מצלמה - אז צריך להעביר תמונות למחשב כדי לשמור.
וצריך לבחור את המוצלחות ביותר
אני רוצה להשוויץ Smile -  לפרסם ברשת? – אז צריך שלא יגנבו אותן . אבל אני גם רוצה לפרסם את הבלוג בכל מקום… מישהו אמר watermark? Winking smile
אבל אני רוצה גם תצוגה יפה… ראיתי אצל בנות שילוב של כמה צילומים לתמונה אחת.
אבל אני גם לא רוצה פוטושופ…Embarrassed smile
אחרי שהצלחתי לבלבל את עצמי ואתכם, סקירה קטנה [שתלך ותגדל אני מאמינה] על הטכנולוגיה הפשוטה ביותר במטרה לבזבז כמה שפחות זמן.
picasa- אתר שמאפשר לשמור תמונות. בינתיים אני עובדת רק ברשת- די מייגע Smile
picmark - אתר חינמי המאפשר הוספת watermark לתמונות. עובד עם תמונות ממחשב [כל פעם רק חמש תמונות] ועם אלבומים של picasa [ עשר תמונות ]. אפשר להוסיך טקסט אפשר תמונה. די נחמד. עם picasa עובד די מסונכרן. אבל בכמות גדולה של תמונות- הרבה זמן.

Windows Live Writer – תוכנה שאין לי מושג איך הגעתי אליה ואני מנסה אותה ברגעים אלו ממש. התוכנה יודעת להתחבר לבלוג (לפחות לאלו של blogger) , לשאוב נתונים ממנו ולשלוח אליו.
איך זה עובד? כתבתי בבלוג. נכנסתי לתוכנה וטענתי את הפוסט שרציתי לעדכן ואז הוספתי תמונה. אפשרויות מסגור מצומצמות אך נחמדות למדי. יש מסגרת דקה/עבה אבל עוד לא מצאתי דרך לקבוע את הצבע שלה. יש מסגור של אליפסה שאני הכי אוהבת. אפשר להוסיף צל, והשתקפות קלה. על כל תמונה אפשר להוסיף watermark תוך כדי.
הדרך הנוספת היא הפוכה. לכתוב בתוך התוכנה - שזה אומר מקומי על המחשב. ועדיין זה נראה כמו בלוג, אפילו רואים הרקע. זה נחמד במקומות שאין בהם רשת. אפשר לשמור את הטקסט תוך כדי כטיוטה זמנית על מחשב ואפשר גם לשמור אותו כטיוטה בבלוג. אפשר להוסיף לינקים מתוך היסטוריית גלישה.אפשר להוסיף תמונות ואלבומים [גיליתי את זה מאוחר יותר. והדוגמאות בפוסטים הבאים]. יש גם אייקונים חמודים שאפשר להוסיף גם לפייסבוק. די מזכיר את וורד עם בעיה אחת מעצבנת – spelling מתבצע מול מילון אנגלי, כך שכל הטקסט אצלי מופיע כשגיאת כתיב אחת גדולה.Open-mouthed smile
כל השאר- מאוד אינטאיטיבי ולא דורש ידע בגרפיקה. ואם מישהו צריך תמיכה טכנית- אני כאן.

IMG_0870

המשך יבוא..

2 comments:

  1. ברוכים הבאים :)
    Добро пожаловать в наши ряды :)
    Заходи в гости и звони 0545-486769
    Буду рада с тобой пообщаться-познакомиться :)
    Таня

    ReplyDelete
  2. Sapsibo za tjoplii' prijom. Kompanija vigljadit tjoploi' i gostepriemlimoi'. Ja nachinaju po tihonechku uchotsja hodit:-)

    ReplyDelete