June 3, 2012

אני אוגרת חובות :-)

מסתבר שזה או ליצור, או לפרסם. לרוב אני בוחרת ליצור, אז הפרסומים לוקחים זמן.
  • סיימתי לעצב את האלבום לתינוק [יקירתי, בדרך אליך] אבל הצילומים עדיין לא מוכנים וגם לכש... יפורסמו רק אחרי הסכמתם של הבעלים :-)
  • שני כרטיסי ברכה מצאו את דרכם לבעליהם
    • כרטיס יום הולדת עם פרח עבודת יד
    • כרטיס לכניסה לבית חדש שבו ניסיתי את הטכניקה של צמצם. נחמד. התוצאה התאימה בדיוק למה שרציתי. האם אשתמש פעם שנייה? אין לי מושג. 
  • כרטיס ברכה 3D לבית חדש לזוג צעיר -3D בדרך. גם כאן הרעיו נראה מדליק. התוצאה? אחליט לפי תגובת המזמינה:-)
קצת תמונות וקרדיטים.
כרטיס ברכה ליום הולדת :



וקישוטים [ ממש קצת - החלטתי הפעם לרחם עליכם]
קרדסטוק דו"צ, פרח עבודת יד, thickers, ועוד:-) ותודה לאתגר שהשתתפתי בו על רעיון השימוש באותיות.





כרטיס ברכה לכניסה לבית החדש [וכן, יש לי חולשה לורודים/ סגולים/ בורדו - מה לעשות אני בת]. ותודה לעלמה על הרעיון .



ווהפעם העמדתי את הכרטיס [בדרך כלל אני עושה אותם מקופלים שיהיה הרבה מקום לכתוב ]. אז קצת מקרוב.


טכניקת צמצם לקחתי מכאן. ההסבר פשוט ועבד לי מצויין [ הקטנתי את הריבוע]

המשך יבוא...




7 comments:

  1. יופי של כרטיסים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה וברוכה הבאה:-)

      Delete
  2. כרטיסים מקסימים!

    ReplyDelete
  3. הבית מהמם במיוחד!

    ReplyDelete
  4. דנית5/7/12 10:01

    וואוווו. העבודות שלך יפות כ"כ שאין לי מילים. וווואווווו.
    דנית.

    ReplyDelete