June 20, 2012

ועוד קצת נסיונות


Handmade Design Paper

בגלל שאין מספיק דפים יפים [סתם, סתם] החלטתי לנסות עבודה עם מפיות על נייר. לא זוכרת איפה קראתי על זה. אבל התוצאה מעניינת [וראוים טוב טוב את הפאשלות של צעדים ראשונים ]. מדובר בגיהוץ מפיות על קרדסטוק.
השתמשתי בנייר הזה באלבום כנייר רקע וגם לאלמנטים בודדים והאמת אני די מרוצה.








מצאתי את הדפים שימושיים מאוד






Handmade Flowers


ניסיתי קצת לעשות פרחים בהשראת כל ההדרכות שקראתי ברשת.
הניסוי הוא על סוגי נייר שונים [אני מעדיפה נייר אורז], שיטות כיפול שונות, ואפילו דבק שונה [אבל נשארתי עם דבק חם , למרות שלפעמים נשארים חוטים]. וזה מה שיצא.




השתמשתי בהם בכרטיס ברכה . [כל התמונות ברשומה "בניתי בית..." ]
אבל זה שבתמונה העלינה הימנית אני שומרת למקרים מיוחדים.



והניסוי הכי פשוט : סיכות מתפצלות שהיו בזהב פעם והפכו לצבעוניות . הכל תלוי רק בכמות הלקים לציפורניים שיש בבית [ תודה פרינסס ].


אחרי

הערות/ הארות מתקבלות בברכה
יום מקסים לכולם!

3 comments:

  1. הכי כיף לנסות יוצאים דברים מעניינים

    ReplyDelete
  2. וואו!!!!
    איזה רעיונות....
    ואת חייבת ללמד אותי איך עושים את הפרחים. מהמם...

    ReplyDelete
  3. איזה יופי! הפרחים יצאו משהו! צביעת ראש הסיכות בלק הוא אחלה רעיון, שיצא לי כבר להשתמש בו.

    ReplyDelete