August 20, 2012

One man's trash is another man's treasure...

אמרנו שלא זורקים שום דבר ב-scrapbooking?
אמרנו
אמרנו שאוספים בערך הכל?
אמרנו
זה שאני מציקה לעמיתיי לעבודה כשאני רואה קופסאות פח של מקס ברנר (למינהם) עוד לא סיפרתי. אבל תשאלו אותם הם יספרו. ואפילו תגיות של בגדים מביאים לי...
התקדמתי שלב - אספתי זבל הביתה...

מישהו זרק מסגרת עץ יפיפיה [לפחות זה מה שאני ראיתי]. החלטתי לשפצר.
אין לי מושג בנושא, את הכלים המתאימים אין לי, אבל למה שזה יעצור אותי ? [הרי גם סבלנות אין לי]
ג'סו,
אקריליק
לקה צבעונית לעץ
[ומדרגות בניין בשביל לא להסריח את הבית]

[חייבת להציין שאני עדיין רואה את דפיקות והתיקונים, אבל צריך להתאמץ ממש]


לפני

תוך כדי

אחרי

מישהו זקוק למסגרת?

2 comments:

  1. יפה.
    את יכולה לעשות עם זה הרבה דברים.
    למשל למתוח חוטים בין לבין, להוסיף אטבים קטנים / קליפסים ולעשות מזה לוח מודעות.
    או למתוח בד כרקע..
    בטח יש עוד מלא רעיונות.
    בהצלחה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה. בשלב זה אני מחפשת מקום בבית :-) וכנראה זאת תהיה תמונה עם אחד הצילוצים שלי

      Delete