November 12, 2012

לא הספיק לי :-) [ Quilt 2 ]

את הרשומה הקודמת פרסמתי מהר מדי :-)
נהנתי פחות מדי [מהכתיבה עצמה] אז החלטתי להמשיך....כמו שכתבתי ברשומה המקורית היה לי דד ליין ברור לסיום הדף. אבל מה לעשות... הזמנים לחוצים, יותר מדי עבודה באופק ומעט מדי פנאי.
אחרי שראיתם את התוצר המוגמר, הנה הסיפור מאחורי הקלעים :-)



את הרעיון לשמיכת טלאים נולד לי די מהר. את התמונות של "התינוקת" בשנתה הראשונה אני שומרת בזכרון [ובאלבום  ישן]. וידעתי בוודאות שיש לי תמונה מתאימה. אבל לא הייתי בטוחה שמה שתכננתי לעשות אכן עונה על ההגדרה. ואז התחלתי  עם שמיכת טלאים במובן המקובל של המילה.

כל חתיכה היא כמובן חיתוך בפני עצמו + דיסטרס בצבע תואם .



אחרי שהכל הודבק על קרדסטוק בהיר, החתמתי לאורך כל קוי הטלאים עם חותמת של creative cafe [ מזל טוב לי על הרכישה החדשה שלי]



וככה יצאה לי שמכת טלאים קלסית



אבל אם מחתימים 100 פעם את אותה החותמת זה עדיין מרגיש כמו חותמת אחת , אז הוספתי עוד חותמות של inkadinkadu




ועוד חותמת אחת תוצרת עצמית [ועל זה סיפור נפרד ]



בחזרה לשמיכת הטלאים... רציתי מאוד להתאים את השמיכה לשמיכה בתמונה ולא ידעתי איך... אז חתכתי הרבה רצועות מדף מתאים של me & my big ideas paper וניסיתי להתאים צבעים לצבעים של השמיכה. וכמובן גם הכיוון וזוית. קצת תוספת של Ice stickles וככה נולד ההמשך לשמיכה המקורית :-)



נהנתי ליצור ונהנתי לא פחות לספר. מקווה שלא עייפתי אף אחת :-)

2 comments:

  1. אותי לא עייפת :)
    אהבתי את הדף, במיוחד באופן חיי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה. את צודקת איךשהו בצילום מאבדים חלק מהיופי.

      Delete