April 10, 2013

Oh Barcelona Barcelona - photo tour

אני התחלתי לצלם בניינים לפני חמש עשרה שנה בערך בטיול הראשון שלי לפאריז . עם מצלמת פילם ישנה ובחירת זוויות נכונות . אני לא מפסיקה לעשות את זה מאז. מי שרואה את הצילומים שלי יודע שיש לי חולשה מיוחדת  לארכיטקטורת רחוב לחלונות  ודלות...וכמובן גם  לפרחים ושוקולדים :-)
אז טעימה קטנה מברצלונה.כמו שהספקנו לראות אותה ב 4 ימים האחרונים..

היום הראשון- גשם, קור בלתי צפוי , רוח שלא מאפשרת להתחמם בשום צורה, איזור תעשיה נידח , בניין אפור ולא בולט שאמור להיות מרכז קניות. קטן...




מהגשם ברחנו לשוק הבוקריה מקורה (ומפורסם בקרב התיירים ).והינה טעימה מהשוקולדים








צילמתי גם כל מני חיות אחרות . אבל אני דואגת לרגשות של ציבור המבקרים :-)

ביום השני לקחנו תור באוטובוס תיירים. מקומה שניה הכל נראה אחרת לגמרי ...





המשך יבוא....
Barcelona my way



2 comments:

  1. Спасибо за фотопрогулку! замечельные фотографии, с настроением! шоколад - ммм, даже сквозь расстояние ощутила его аромат!!!

    ReplyDelete
  2. Спасибо, я стараюсь :-)

    ReplyDelete