April 1, 2013

Easy way to make a flower - photo tutorial :-)

ההדרכה בא בעיקר לענות על שאלות ששואלים אותי ולהראות את השלבים, כי את הפרחים כבר פרסמתי בעבר.
ככה זה מתחיל... מעטיפה של מוזס :-) קרטון די עבה  שממנו אני מכינה עלי כותרת.



הכלים הנדרשים : סכין חיתוך ופצירה


  1. חיתוך חופשי קל באמצע - לא לחתוך עד הסוף !!
  2. קיפול קל
  3. שיוף - בצדדים, באמצע או בעצם בכל מקום שתרצו


אפשר לשייף בכל מני כיוונים. אפשר לתת פחות דגש על החתוך האמצעי - ככה מקבלים קויי שיוף שונים קצת.
ראו את ההבדלים :-) - העלה הימני הוא קרדסטוק לא עבה ולא איכותי במיוחד - עדיין יוצא לא רע :-)


כשיש לי כמות מספקת של עלי כותרת, זה הזמן להרכיב את הפרח.אני שמה דבק רק בצד אחד של חלק התחתון. אני בחרתי כמו בתמונה- וזה אומר שאני מדביקה משאל לימין. העלה הימין תמיד יהיה למעלה. רק שימו לב: על העלה הראשון זה חייב להיות הצד הנגדי (שמאל במקרה שלי ).


עלה ועוד עלה... אני מדביקה על ריבוע קטן - יהיה יותר נוח אחר כך להדביק את הפרח המוכן. 


 וככה זה נראה לקראת הסוף


העלה האחרון חייב להיכנס כמו כל השאר. ובדיוק בשביל זה אני הדבקתי את הראשון על צדו הימני והשארתי מקום מתחת .


וזהו... מקשטים איך שבה לכן


כמות עלי כותרת תלויה בגודל וטעם אישי. אחרי ניסיונות , שמונה  היא הכמות המנצחת וגם distress אהוב עלי במיוחד, נראה לי מתאים פחות . תחליטו אתן :-) 


 זהו... מכאן - לשולחן היצירה. ואו-טו-טו כבר יש לי יצירה עם הרפחים האלו.
אני נהנתי, מקווה שגם אתן.

ומי שעדיין לא נרשמה ל- candy - זה הזמן :-)

4 comments:

  1. איזה פרח מתוק.
    תודה על ההדרכה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה נחמה וברוכים הבאים :-)

      Delete
  2. כל הכבוד, עבודת נמלים עם תוצאה מרשימה:-)
    גם לי יש כמה הדרכות בבלוג-
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/UserBlog.aspx?foldername=160470&skip=1
    את מוזמנת:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש לך הדרכות מקסימות!

      Delete